Supportaftale 2019-10-17T20:53:45+00:00

Techdio A/S tilbyder en supportaftale der kan skræddersyes med udgangspunkt i jeres behov. Vi sikrer en gnidningsfri drift af dine forretningskritiske applikationer, og fjerner den tekniske byrde fra dine skulder. Med vores supportaftale kan du nedbringe performance relaterede udfordringer med op til 80%. I bestemmer selv, hvor meget ansvar Techdio A/S skal have. Vi giver mulighed for standard og udvidede supportaftaler, med mulighed for at tilkøbe to tillægsaftaler. Det giver mulighed for at forbygge fejl og minimere afbrydelser.

En support aftale kan for eksempel bestå af følgende:

STANDARD SUPPORT

  • Support i tidsrum 8-16 i hverdage
  • SLA – Standard sag 8 timer
  • SLA – Kritisk sag 4 timer

UDVIDET SUPPORT

  • Support 24/7
  • SLA – Standard sag 8 timer
  • SLA – Kritisk sag 4 timer

Kom i gang i dag – Udfyld formularen og se hvad vi kan tilbyde.

Techdio er kendt for

Migr8

onPremise til Online

Duplicate Detection

Dubletfri data i CRM

Data integrationer

Scribe Elite partner & MVP hus