Hvad siger kunderne 2019-03-11T20:54:32+00:00

Oxfam Ibis er en global organisation der bekæmper fattigdom på verdensplan.

De benytter sig af Microsoft Dynamics CRM som i dag er blevet en forretningskritisk applikation der binder processer og data sammen. Det er nervesystemet der giver organisationen det nødvendige overblik over bl.a. medlemmerne.

Udover overblik over medlemmer, bliver CRM anvendt af deres fundraising teams og ClickDimensions af Marketing til styring af de forskellige marketingkampagner.

CRM Manager, Anna Hald Thøisen udtaler om samarbejdet med Techdio:

”I løbet af årene har vi samarbejdet med mange forskellige CRM-partnere, men siden februar 2018 har vi haft fornøjelsen af at arbejde sammen med Techdio. Teamet hos Techdio består af Danmarks nok mest erfarne konsulenter. De har erfaring med både Microsoft CRM og Salesforce hvilket gør at de ofte har en anden vinkel at anskue CRM verdenen og problemstillingerne på. Det giver os mange gode ideer som gavner vores forretning og vores sag.

Qua vores erfaringer, ved vi at Techdio er en af de få partnere der har 100% styr på data integrationer til/fra CRM. Senest har teamet hjulpet os med at migrere samtlige vores Scribe onPremise jobs til Scribe Online. En kompleks opgave som har betydet lavere vedligeholdelsesomkostninger og styrket produktiviteten. Helt lavpraktisk betyder at øvelsen har hjulpet os med at frigøre tid som vi så bruger på at erhverve nye medlemmer. Desuden er det en stor bonus at de også kan ClickDimensions. Det betyder at vi har én leverandør som vi skal henvende os til og det gør hverdagen meget nemmere. Det er en fornøjelse at samarbejde med Techdio. De har en positiv tilgang til tingene og er gode til at nedbryde kompleksiteten i opgaverne. De er pålidelige, vender hurtig tilbage på vores henvendelse og er en partner vi stoler på”.

Anna Hald
CRM Manager Oxfam Ibis

Novo Nordisk Pharmatech

Novo Nordisk Pharmatech anvender Microsoft Dynamics 365 for at opnå overblik over deres kunder. Selvom løsningen oprindelig blev implementeret af en anden leverandør, er Techdio i dag deres tilknyttede CRM partner.

Vanessa Leon, International Marketing & CRM Manager siger “Vi valgte at skifte til Techdio fordi de er meget service-mindede og altid klar til at yde en ekstra indsats. De er hurtige til at vende tilbage på vores forespørgsler og de slipper ikke opgaven før den er løst.  Som kunde føler man sig altid tryg i deres hænder. Det er også en kæmpe fordel at de fire partnere i Techdio er erfarne konsulenter. De er pålidelige og gode til at forstå vores forretning. Jeg kan varmt anbefale Techdio til andre kunder der har brug for en frisk CRM partner, med masser af erfaring”.

Vanessa Leon
International Marketing & CRM Manager at Novo Nordisk Pharmatech A/S

Mødrehjælpen

Mødrehjælpen er en socialhumanitær organisation, der rådgiver og støtter gravide og børnefamilier. Som NGO-organisation bruger de Dynamic365 (Microsoft CRM), en platform som hjælper organisationen med at skabe overblik over de forskellige aktiver. Overordnet anvendes løsningen til at skabe overblik over:

  • Medlemmerne og donationer
  • Fundraising med fokus på erhvervelse af nye medlemmer/donationer
  • Fakturering, baseret på donation/medlemsinformation i CRM

Anette Thorup, Fundraisingchef: ”Vores CRM er nok en af de mest forretningskritiske løsninger, vi har. Fornyelig resulterede en opdatering fra Microsoft i at nogle af vores processer gik i stykker. Vi kontaktede Techdio for at få hjælp. Vores oplevelse med Techdio var positiv. De var meget hurtige til at handle på vores forespørgsel. De tog ejerskab på opgaven og arbejdede tæt med os på en løsning. Det skal nævnes, at der var en vis kompleksitet forbundet med opgaven og team Techdio fik løst den på en meget tilfredsstillende måde. Et stærkt team som vi varmt kan anbefale andre, der har brug for hjælp med deres CRM løsning”.

Anette Thorup
Fundraisingchef, Mødrehjælpen

Techdio er kendt for

Migr8

onPremise til Online

Duplicate Detection

Dubletfri data i CRM

Data integrationer

Scribe Elite partner & MVP hus